Je winkelwagen is momenteel leeg
Four Leaves wil bijdragen aan het fysieke, mentale en sociale welzijn. Ze hebben een fascinatie voor producten die de slaap- en badroutines verbeteren, momenten die we vaak als vanzelfsprekend beschouwen. De vier Bodhi bladeren op de vlag van Sri Lanka staan aan de basis van alles wat ze doen. Deze bladeren zijn duidelijk zichtbaar in hun branding en hun eigen interpretaties zijn de vier kernwaarden van het bedrijf:
Four Leaves streeft naar een positieve impact maken op het leven van anderen. Om dit te doen, geloven ze sterk in langetermijnrelaties met gelijkgezinden en in het samen creëren van duurzame oplossingen.
Four Leaves gefet om mensen met minder en richt zich op kinderen. Door iets meer bevoorrechte mensen bewuster te maken van omstandigheden die essentieel zijn voor welzijn, willen ze de weg vrijmaken voor kinderen die geen toegang hebben tot deze basisbehoeften.
De definitie van geluk wordt voor Four Leaves gevormd door het positief versterken van anderen en henzelf met de minste impact op de omgeving. Op deze ontdekkingsreis/tijdens deze zoektocht realiseren ze zich dat voortdurende toewijding, innovatie en onconventioneel denken essentieel zijn.
Als sociale onderneming is het vinden van de juiste balans tussen het hogere doel en een duurzaam bedrijfsmodel de constante uitdaging die Four Leaves aangaat. Door zich te richten op producten die er goed uitzien en goed aanvoelen, geloven ze dat ze een verschil kunnen maken.