Op ma t/m do voor 15 uur besteld, overmorgen in huis

Klantenservice

Klantenservice

  1. Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

We verzenden bestellingen die zijn afgerond en betaald voor 15 uur op maandag t/m donderdag uiterlijk de volgende dag. Bestel je na 15 uur, op vrijdag, in het weekend of op feestdagen, dan wordt je bestelling de eerstvolgende werkdag verzonden. Bestellingen die (deels) zijn betaald met een tegoed van een retourmelding worden verzonden op de dag dat we je retourzending ontvangen.

 

  1. Kan ik bestelde items retourneren?

Items kun je altijd, ook zonder opgave van redenen, retourneren. Je ontvangt, als je dat wilt, altijd je geld terug. Onze retourtermijn is 28 dagen; veertien dagen om online retour te melden gevolgd door veertien dagen om het item daadwerkelijk naar ons terug te zenden. Je kunt ook gebruik maken van je recht op herroeping van de gehele bestelling gedurende veertien dagen na ontvangst van je bestelling. Klik hier voor de volledige informatie.

 

  1. Kan ik Asia Home telefonisch bereiken?

Natuurlijk kun je ons telefonisch bereiken. Dit kan op 085 – 246 03 44 op werkdagen van 08.30 tot 18 uur. Heb je een vraag? Stuur ons dan een bericht via ‘Mijn Tickets’ onder ‘Mijn account’ op www.asiahome.nl. Zo wordt je bericht automatisch gekoppeld aan jouw gegevens. Je kunt ons ook e-mailen: [email protected]. We zullen je dan zo snel mogelijk antwoord geven.

 
  1. Als ik niet met iDEAL, Bancontact of Klarna kan betalen, kan ik dan toch iets bestellen?

Dat is zeker mogelijk. Stuur een e-mail naar [email protected] en wij voeren de bestelling voor je in. Je krijgt via e-mail een bevestiging van je bestelling en alle betaalgegevens. Zodra je betaling is ontvangen, versturen wij je bestelling.

 

  1. Kan ik alleen online kopen of kan ik ook in een winkel komen?

Asia Home verkoopt online. We hebben geen traditionele winkel en werken vanuit een centrale locatie waar alle items op voorraad zijn.

 

  1. Is mijn betaling op asiahome.nl veilig?

Ja, betalen bij Asia Home is 100% veilig. Wij maken gebruik van Lightspeed Payments in samenwerking met Mollie. Voor meer informatie over de beveiliging van Mollie, zie https://www.mollie.com/nl/features/security.

 

  1. Kan ik een leuk item bewaren?

Ja, je kan dit item opslaan in je wishlist. Dat kan door een item te kiezen en dan onderaan de pagina op de button 'voeg toe aan wishlist' te klikken. Deze wishlist is gekoppeld aan jouw account en altijd beschikbaar.

 
  1. Ik ben op zoek naar iets nieuws maar heb even geen inspiratie. Hebben jullie nog tips?

Natuurlijk! We plaatsen regelmatig inspirerende posts op Instagram. Volg ons op @asia_home_nl.

 

  1. Er is iets mis met een ontvangen item. Wat kan ik doen?

We vinden kwaliteit heel belangrijk. Desondanks kan het gebeuren dat een item niet helemaal in orde is. Stuur ons dan een bericht via ‘Mijn Tickets’ onder ‘Mijn account’ op www.asiahome.nl of via [email protected]. Wij zullen je een passende oplossing voor het probleem aanbieden.

 

  1. Bezorgt Asia Home mijn bestelling ook buiten Nederland?

Ja, we versturen ook naar België.

Neem contact op

Follow @asia_home_nl


Trustpilot
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »