Ontvang je graag nieuws over Asia Home en exclusieve promo's? Schrijf je dan nu in voor de Asia Home Letter!

View our privacy policy and termen

BEZORGING BINNEN 1-2 WERKDAGEN | GRATIS VERZENDING VANAF 50 EURO | ✩✩✩✩✩

Retouren en klachten

Retouren

We willen graag dat je tevreden bent met je Asia Home items. Is je bestelling toch niet helemaal zoals je had verwacht? Je kunt een item retour melden binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling via 'Mijn account', nadat je hebt ingelogd op onze website. Vervolgens heb je nog eens 14 dagen de tijd om het pakket te versturen, in totaal dus 28 dagen.

Het item dient verpakt te zijn in de originele en onbeschadigde verpakking, voor zover mogelijk. We brengen het volledige bedrag als schade in rekening indien:

  • Het item is gebruikt en/of gewassen
  • Beschadigd is en/of je zelf hebt geprobeerd een schade/gebrek te herstellen

Voor het milieu stimuleren wij bewuste keuzes, slim shoppen en minder retouren. Daarom kun je bij Asia Home niet gratis retourneren en zijn de retourkosten voor eigen rekening. Als je met onze retourservice retourneert, rekenen wij een bijdrage voor de verzendkosten van €3,90 (brievenbuspakje in NL) of €6,50 (pakket in NL) of €13 (BE).

 

Retourinstructie

Binnen 14 dagen na ontvangst:

  1. Ga naar 'Bestellingen' in ‘Mijn account’ nadat je hebt ingelogd. Heb je een order geplaatst als gast? Registreer je dan met hetzelfde e-mailadres om je gastaccount om te zetten naar een klantaccount.
  2. Je ziet de pagina met je recente order(s). Klik op ‘Bekijken’ naast de order waarvan je artikelen retour wilt sturen.
  3. Je ziet het overzicht van deze order. Klik rechts onderin op ‘Artikelen retourneren’ om de retourzending aan te maken.
  4. Je ziet de pagina waar je de retourzending kunt instellen. Geef in het drop-downmenu het aantal items aan dat je retour wilt sturen. Laat item(s) die je wilt houden op 0 staan.
  5. Kies daarna bij ‘Reden’ de reden van retour aan en bij ‘Actie’ de gewenste actie (geld terug of ruilen).
  6. Klik tot slot rechts onderin op ‘Verstuur’.

Nadat we de retouraanmelding en item(s) hebben ontvangen, bevestigen we dat per e-mail. We betalen het bedrag binnen 3 werkdagen na ontvangst van je retourzending terug op het rekeningnummer waarmee je jouw bestelling hebt betaald.

 

Klacht melden

Wij doen onze uiterste best om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Heb je toch een klacht? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via [email protected]. Wij zullen er alles aan doen om samen tot een oplossing te komen. Omschrijf je klacht nauwkeurig, eventueel voorzien van een foto en vermeld het factuurnummer, indien van toepassing. Wij streven ernaar je binnen 2 werkdagen een antwoord te geven met informatie over de afhandeling van je klacht.

Lukt dat niet, dan kun je het geschil aanmelden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet ergens anders in behandeling is, dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.


[WEBWINKELKEURWIDGET layout=new_default theme=light color=##D5AE9D show=yes view=slider amount=6 width=auto width_amount=280px height=250px interval=5000 language=nld]
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »